Anmeldelse af Microsoft Office 2019 Home & Business

0
13790

Denne pakke er til større virksomheder med mange forskellige typer arbejdsopgaver, og som har behov for en professionel pakke der kan det meste. Et oplagt valg til virksomheder som ønsker et enkelt og effektivt værktøj – som mange brugere er trygge ved, og kender.

Køb Microsoft Office 2019

Med Microsoft Office 2019 Home & Business får du alle moduler og applikationer fra Microsoft. Softwaren bruger få systemressourcer og er derfor velegnet til virksomheder, som bruger bærbare enheder eller har ældre hardware. Softwaren er til Windows.

Microsoft Office 2019 Home & Business er designet til virksomheder med en bred vifte af arbejdsopgaver. De grundlæggende funktioner gør det nemmere og hurtigere at løse hverdagens arbejdsopgaver, og giver samtidig medarbejderne en brugervenlig brugerflade. Alle programmer er velegnede til online brug, og kan derfor også anvendes, hvis man har medarbejdere der arbejder hjemmefra.

Programpakken indeholder

  • Word 2019
  • Excel 2019
  • PowerPoint 2019
  • OneNote 2019
  • Outlook 2019
  • Publish 2019
  • Access 2019

Om Word

Det ikoniske redskab til håndtering af alle typer af skriveopgaver. Brugervenligheden er i top, og programmet kommer med en lang række skabeloner, som gør det nemt at komme i gang med arbejdet. Ønsker du brugerdefinerede løsninger af arbejdsopgaver og dokumenter, er dette også en mulighed i Word.

Om Excel

Har du brug for håndtering af store mængder data evt. fra flere datakilder og skal det helst gøres effektivt, enkelt og nemt er Excel programmet. På trods af de omfattende muligheder, fremstår programmet brugervenligt, og data kan behandles og synliggøres, så de fleste kan følge med. Et must have program.

Om PowerPoint

Vi kender alle vigtigheden af en spændende og iøjefaldende præsentation. PowerPoint giver dig og dine medarbejdere, mulighed for at afholde præsentationer i særklasse. Brug prædefinerede skabeloner eller lav dine egne præsentationer fra bunden. Mange muligheder for at sætte prikken over i’et til det næste møde.

Om OneNote

Brug for at huske en kontaktperson, et møde eller måske noget helt andet? Et mindre, men super effektivt værktøj, til dig og dine medarbejdere der har mange bolde i luften – og gerne vil huske dem alle. Du kan bl.a bruge programmet til at forvandle håndskrevne notater til dokumenter, som du derefter kan dele og redigere i. Sidst men ikke mindst kan du, lagre lydfiler og bruge en pen til at tegne og tage notater med.

Om Outlook

Det professionelle program til håndtering af e-mail relaterede funktioner. Nemt at opsætte, tidsbesvarende funktioner og rig mulighed for at kombinere med andre Microsoft produkter. Send f.eks mails til en lang række modtagere via Excel på én gang – et fantastisk værktøj til den moderne virksomhed.

Om Publisher

Et omfattende program der gør det muligt, at lave spændende og unikke billeder til brug i nyhedsbreve, postkort, brochurer eller andet salgsmateriale. Du kan nemt tilsætte effekter, tekst eller andet indhold. Et vigtigt værktøj til alle virksomheder som ofte bruger grafiske elementer i deres materiale.

Om Access

‘Værktøj til at styre virksomhedens mange databaser. Opret dine egne databaser fra bunden, eller brug de mange forskellige skabeloner, som du stadig kan tilpasse efter behov. Et effektivt værktøj til håndtering af data.

Systemkrav

Denne version understøtter både 32-bit og 64-bit computere. Sproget er på dansk. Kan installeres under: Windows 10, Windows Server 2012 og Windows Server 2016.