Anmeldelse af DOOM Eternal

0
2364

Hop ind i en virtuel verden, hvor himmel og helved mødes på jorden med det nye DOOM Eternal. Den helt nye 5. version af det legendariske DOOM bringer dig helt tæt på døden, dæmoner og dødbringende våben. Med sejren over helvedets styrker blev menneskeheden reddet. Nu er helvedets hærskarer vendt tilbage og har invaderet Jorden. En kamp om liv eller død med masser af knald på og fede kampe hele vejen igennem.

Med det nye DOOM Eternal, der er et førstepersonsskydespil, møder du den perfekte kombination af fart, råstyrke og action. Et bragende spændende spil, der virkelig formår at trække spilleren helt ind i kampens hede. Et spil, der, når først du er kommet godt i gang, er næsten umuligt at lægge fra sig igen. Et spil, der fortryller og trækker en ind i et magisk univers, der både er fascinerende og enormt skræmmende på samme tid, når der skal brændes fjender af og saves dæmoner over.

Forsæt rejsen med DOOM

I den 5. udgave af den populære DOOM serie er grafikken, kampmekanismer og soundtracket taget til helt nye højder. Det kombineret med en ekstrem spændende historie, hvor du bringer Doom Slayer igennem hele historien, gør det nye DOOM til en kæmpe succes. Kampen imod helved forsætter, hvor du kender den fra de tidligere spil, men denne gang er der lagt et ekstra lag på.

Historien i spillet er noget mere detaljeret og spændende, og så er grafikken bare helt i top. Spillet er udviklet af id Software og udgivet af Bethesda Softworks.

Du finder spillet hos Bethesda.net ved at klikke her

Tidligere artikelFem gode råd til, hvordan du bedst vedligeholder din computer i hverdagen
Næste artikelSådan køber du på afbetaling i Viabill butikker online
Mit navn er Peter Rasmussen og jeg studerer på Odense Universitet. I min fritid er jeg skribent på LaptopWorld.dk, hvor jeg skriver om laptops og bærbare computere, primært anmeldelser. Jeg anmelder også apps til Android og iOS.