Microsoft Office 2013 Professional

Denne pakke er til større virksomheder med mange forskellige typer arbejdsopgaver, og som har behov for en professionel pakke der kan det meste. Et oplagt valg til virksomheder som ønsker et enkelt og effektivt værktøj – som mange brugere er trygge ved, og kender.

Med Microsoft Office Professional 2013 får du alle moduler og applikationer fra Microsoft. Softwaren bruger få systemressourcer og er derfor velegnet til virksomheder, som bruger bærbare enheder eller har ældre hardware. Softwaren er til Windows.

Microsoft Office Professional 2013 er designet til virksomheder med en bred vifte af arbejdsopgaver. De grundlæggende funktioner gør det nemmere og hurtigere at løse hverdagens arbejdsopgaver, og giver samtidig medarbejderne en brugervenlig brugerflade. Alle programmer er velegnede til online brug, og kan derfor også anvendes, hvis man har medarbejdere der arbejder hjemmefra.

Programpakken indeholder

  • Word 2013
  • Excel 2013
  • PowerPoint 2013
  • OneNote 2013
  • Outlook 2013
  • Publish 2013
  • Access 2013

Om Word
Det ikoniske redskab til håndtering af alle typer af skriveopgaver. Brugervenligheden er i top, og programmet kommer med en lang række skabeloner, som gør det nemt at komme i gang med arbejdet. Ønsker du brugerdefinerede løsninger af arbejdsopgaver og dokumenter, er dette også en mulighed i Word.

Om Excel
har du brug for håndtering af store mængder data evt. fra flere datakilder og skal det helst gøres effektivt, enkelt og nemt er Excel pogrammet. På trods af de omfattende muligheder, fremstår programmet brugervenligt, og data kan behandles og synliggøres, så de fleste kan følge med. Et must have program.

Om PowerPoint
Vi kender alle vigtigheden af en spændende og iøjefaldende præsentation. PowerPoint giver dig og dine medarbejdere, mulighed for at afholde præsentationer i særklasse. Brug prædefinerede skabeloner eller lav dine egne præsentationer fra bunden. Mange muligheder for at sætte prikken over i’et til det næste møde.

Om OneNote
Brug for at huske en kontaktperson, et møde eller måske noget helt andet? Et mindre, men super effektivt værktøj, til dig og dine medarbejdere der har mange bolde i luften – og gerne vil huske dem alle. Du kan bl.a bruge programmet til at forvandle håndskrevne notater til dokumenter, som du derefter kan dele og redigere i. Sidst men ikke mindst kan du, lagre lydfiler og bruge en pen til at tegne og tage notater med.

Om Outlook
Det professionelle program til håndtering af e-mail relaterede funktioner. Nemt at opsætte, tidsbesvarende funktioner og rig mulighed for at kombinere med andre Microsoft produkter. Send f.eks mails til en lang række modtagere via Excel på én gang – et fantastisk værktøj til den moderne virksomhed.

Om Publish
Et omfattende program der gør det muligt, at lave spændende og unikke billeder til brug i nyhedsbreve, postkort, brochurer eller andet salgsmateriale. Du kan nemt tilsætte effekter, tekst eller andet indhold. Et vigtigt værktøj til alle virksomheder som ofte bruger grafiske elementer i deres materiale.

Om Access
Værktøj til at styre virksomhedens mange databaser. Opret dine egne databaser fra bunden, eller brug de mange forskellige skabeloner, som du stadig kan tilpasse efter behov. Et effektivt værktøj til håndtering af data.

Systemkrav
Denne version understøtter både 32-bit og 64-bit computere. Sproget er på dansk. Kan installeres under: Windows 7, Windows 8, Windows Server 2008 og Windows Server 2012.